Dankort + VISA/Dankort VISA Electron MasterCard VISA

Handelsbetingelser

   

 

 

 

 

 

Handelsbetingelser

 

Du skal være fyldt 18 år for at handle hos Casa & Co. Er du under 18 år, skal du have samtykke fra en forælder eller værge

 

 

 

Sådan handler du hos Casa & Co:

 

For at foretage et køb hos os, skal du igennem 5 trin:

  1. Find den eller de varer du ønsker, og læg dem i indkøbskurven. Gå herefter til kassen
  2. Indtast dine personlige oplysninger
  3. Vælg forsendelses- og betalingsmåde
  4. Godkend vore handelsbetingelser og persondatapolitik
     

Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden, og godkend købet

 

 

Generelle oplysninger

Virksomhedens juridiske navn           Casa & Co

CVR-nr.                                              21 90 60 85                      

Adresse                                              Balstrupvej 106, 4100 Ringsted

Mailadresse                                        info@casa-co.dk

Telefonnummer                                  5087 4100

 

Kontakt os:

Mandag: LUKKET

Tirsdag – Fredag kan vi kontaktes på telefon: 5087 4100 - kl. 10-14

Det nemmeste er at sende os en mail på: info@casa-co.dk 

Vi svarer indenfor 24 timer på hverdage, mandag undtaget!

 

Betaling  

Dankort

Visa

American Express

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

 

Fragt i Danmark

I øjeblikket leverer vi kun i Danmark  -  Inden længe, leverer vi i hele Skandinavien!

Alle varer sendes med GLS til fast pris: Kr. 49,- Vi leverer typisk indenfor 1-2 hverdage.

Dette gælder dog ikke møbler og lign. herunder produkter, som ikke forsvarligt, eller muligt kan sendes med GLS *)

 

*) Forsendelse af møbler og andre større produkter:

Såfremt du bestiller møbler eller andre større produkter, som ikke forsvarligt kan sendes med GLS, fremgår dette, samt den aktuelle fragpris i produktbeskrivelsen.

Sådanne forsendelser leveres med forsvarlig møbeltransport, direkte til din adresse. Du vil altid blive kontaktet af fragtfirmaet inden levering.

 

 

Fragtpriser: Møbler og andre større produkter

Fragtprisen på det enkelte produkt beregnes på baggrund af flere forskellige parametre, bla. volumen, vægt, skrøbelighed, herunder behov for ekstra emballering, forsigtighed ved forsendelse, mm.

Derfor kan fragtberegningen på visse produkter syntes forkert, eller måske dyrere i forhold til andre, større produkter.

 

I produktbeskrivelserne kan du se fragtprisen, for hvert enkelt produkt, hvis du blot bestiller 1 stk.

Hvis du bestiller flere, eller andre produkter, der også skal leveres med Thortrans, bliver fragtomkostningen gradvis billigere pr. produkt.

Fragtprisen tillægges produktets pris i ”kurven”.

 

OBS:

Hvis du også har bestilt andre produkter, som ”normalt” sendes med GLS, bliver din bestilling, som udgangspunkt, leveret i 2 individuelle forsendelser. Ønsker du at modtage din samlede bestilling med Thortrans, og dermed spare kr. 49,- med GLS, skriver du blot ”Sendes samlet” i bemærkninger, inden du afslutter din bestilling. Inden vi hæver beløbet, fratrækker vi kr. 49,-.

Vær opmærksom på, at din bestilling herefter leveres jfr. Thortrans terminer (se mere nedenfor).

 

Leveringstid: Møbler og andre større produkter

Når du har afgivet din bestilling, pakker vi dine varer så hurtigt vi kan, og booker afhentning.

Varer afhentes af Thortrans, på vort lager hver TIRSDAG og TORSDAG.

Thortrans beregner sig 3 dage til intern håndtering af din forsendelse, hvorefter du kontaktes og levering aftales. Levering sker typisk indenfor et interval på 4 timer, i løbet af dagen.

 

OBS:

Levering af møbler og andre større produkter sker KUN til kantsten. Det forudsættes at der er forsvarlig kørevej til adressen, samt plads til fragtbiler. Såfremt chaufføren vurderer, at levering til adressen ikke er mulig, pga. manglende plads eller forsvarlig kørevej, leveres varen så tæt på adressen som muligt.

Såfremt vi ikke kan rekvirere levering til en given adresse, forbeholder vi os retten til, at annullere din bestilling.

 

Forsendelse til IKKE brofaste øer (Gælder kun møbler og større produkter):

I dette tilfælde vil vi altid kontakte dig efterfølgende, og informere om den konkrete fragtomkostning, inden varen afsendes, idet den opgivne fragtpris udelukkende er gældende til BROFASTE ØER. Du er også velkommen til at kontakte os inden du bestiller, så vi kan informere dig om fragtomkostningen.

Såfremt vi ikke kan rekvirere levering til en given adresse, forbeholder vi os retten til, at annullere din bestilling.

 

Fortrydelsesret 

(Du finder standard fortrydelsesformular, nederst på denne side) 

 

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Består købet af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til: info@casa-co.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

 Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Du skal derfor returnere din vare, på samme vis som du har modtaget den. 

Udgifterne til returnering af disse varer, samt kontaktinformation til det pågældende fragtfirma, kan du til enhver tid få oplyst ved henvendelse til os på: info@casa-co.dk

 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: 

Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, og

levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, herunder, enhver form for madvarer, cremer, sæber, dufte og lign. 

 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

 

Alle varer skal returneres i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

Casa & Co

Balstrupvej 106 – 4100 Ringsted

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Fortrydelsesret ved erhvervskøb

Samme som ovenstående

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har
reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:

Casa & Co

Balstrupvej 106 – 4100 Ringsted

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

r du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet, og gerne en kopi af din bestilling.

 

Reklamationsret ved Erhvervskøb

På samme vilkår som ovenstående, dog skal der skal reklameres senest 3 mdr. efter varen er modtaget.

 

Persondatapolitik 

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig – dette gælder typisk til NETS, GLS eller alternativt fragtselskab.

Personoplysningerne registreres hos Casa & Co og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige på www.casa-co.dk er Morgan Dietrich.  

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på:
info@casa-co.dk 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Thomas eller Morgan Dietrich. Hvis det ikke lykkedes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 27.8. 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

Casa & Co

Balstrupvej 106

4100 Ringsted

Tlf. 50874100

info@casa-co.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser (HUSK: at angive ordre nr.)

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

 

 

 

 

 


 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 13/06/2019